JETELISA’s WEEK: #4 Exam time

IMG_1116 IMG_1115 IMG_1114 IMG_1112

Beter laat dan nooit maar hier is hij in ieder geval. Mijn verslag van de week. Deze week stond weer in het teken van school. Ik had een druk weekje voor de boeg. 2 tentamens en een viewing. Ook heb ik wel wat relax momentjes gepakt want soms is dat nodig in het leven.

Zondag

Op zondag at ik heerlijk bij mijn ouders. Ze waren net terug gekomen uit Oostenrijk en ik had ze al eventjes niet gezien. Ik kreeg een heerlijk bord zuurkool met worst en dat vond ik helemaaaal niet vervelend. Ik had er eigenlijk wel zin in. Verder heb ik lekker op de bank gezeten en Moordvrouw en Divorce gekeken met mijn ouders. Heerlijk!

Maandag

Op maandag begon de week weer. En ik had meteen een tentamen. Ik stond vroeg op om alles nog goed door te nemen. En ik had afgesproken met twee klasgenoten want daar moest ik ook nog iets mee af maken voor een project. Het filmpje wat we hadden gemaakt moest nog geΓ«xporteerd worden en ondertussen gingen we door met leren voor het tentamen. Om twee uur was het dan zo ver en ik ging met een best goed gevoel bij het tentamen weg. Nu nog hopen op een goed resultaat want daar draait het natuurlijk allemaal om. Helaas was ik nog niet klaar voor de week want er stond nog een tentamen op me te wachten.

Dinsdag

We hadden de viewing van het filmpje. Helaas pakte dit niet helemaal uit zoals we wilde. Heel erg balen dus maar aankomende week horen we meer tijdens de evaluatie. Van klasgenoten een aantal gave filmpjes gezien die echt heel goed waren geworden dus dat was leuk om te zien. Na deze viewing ging ik een beetje zuur naar huis en besloot ik de deur uit te gaan en even te gaan lopen. Eerst haalde ik een zwembadpas bij de Mirandabad. Ik wil namelijk weer een beetje fit worden en ik kan nog niet alles maar zwemmen kan ik wel. Daarna liep ik door naar de Coffee Company bij mij in de buurt. Ik besloot mijn ‘2015’ boek mee te nemen en even me-time te houden met een heerlijke caffe latte erbij. Hierna voelde ik me meteen beter. Een vriend van mij was in het land en daar dronk ik ook nog wat mee! Gezellig!

Woensdag

Op woensdag was het tijd om te leren en naar de fysio te gaan. Om 12 uur moest ik bij de fysio zijn dus ervoor en erna had ik tijd om te leren. Ik leerde 2 uurtjes en vertrok uit de stad naar mijn hometown waar ik bij een fysio loop voor mijn enkel. Het gaat gelukkig erg goed en mijn fysio voorziet geen problemen als ik weer kan hockeyen en hardlopen. Dat was heel erg fijn om te horen. Na de fysio ging ik even naar mama om daar te lunchen. Maar snel daarna ging ik weer naar huis om weer te leren. Die middag heb ik doorgeleerd en daarna kon ik ‘s avonds relaxen en de film Jackie kijken. Wat een ontzettend goede film!

Donderdag

De dag van tentamen nummero 2 van de week. En na een ochtendje door stampen begon om 2 uur weer het tentamen. Hij was pittig maar het ging voor mijn geval wel goed. Maar zoals ik altijd zeg, eerst afwachten. Het duurt alleen altijd heel lang voordat de cijfers bekend worden. Donderdagavond mocht ik gewoon relaxen van mezelf. Lekker tv kijken met een glas wijn erbij want dat had ik wel verdiend.

Vrijdag

Vrijdag was de dag van leren en een shopmiddagje in Amsterdam. ‘s ochtend besloot ik even te leren voor me laatste herkansing die volgende week is. In de middag gaf ik mezelf ‘vrij’ en ging ik even lekker de stad in. Veel gekocht heb ik niet maar ik vond het wel heerlijk om weer even door de stad te lopen. Dat deed me goed. Alleen 1 detail. Die sale mag wat mij betreft de deur uit want ik krijg er nu een beetje jeuk van. Tijd voor nieuwe dingen! Ik kocht wel wat leuks voor in huis. Een marmeren onderzetter en een schaaltje voor mijn everyday sieraden! Helemaal happy mee!

Zaterdag

Op zaterdag moest ik eigenlijk ‘s ochtends vroeg werken. Maar ik kon de deur niet uit omdat het heel erg glad was op de weg door ijzel. Mijn lieve blauwe bolletje (mijn auto) heeft geen winterbanden en wilde dit risico niet nemen. Ik vond het te gevaarlijk. Zaterdag stond weer in het teken van in de boeken en boodschappen doen. Ik besloot ‘s avonds lekker thuis te blijven en naar Geordie Shore te kijken. I know heel slecht maar ik kan daar soms heel hard om lachen.

Zoals je leest was deze week vooral een ‘school’ week. Heel veel leren in ieder geval. Aankomende week is het ook nog een studeer week en daarna is het weer even wat rustiger. Hebben jullie het ook zo druk met je studie?

See you next Sunday!

Liefs Jet

Leave a Reply

