JETELISA’s LISTS: #1

Ik hou van lijstjes maken. Eigenlijk over alles in het leven. Het zet mijn gedachten op een rijtje en laat me dingen zien. Wat wil ik doen, hoe wil ik het doen, waar hou ik van, etc.

Reizen is super bijzonder en leert er zo veel van. Ik ben bevoorrecht dat ik al ontzettend veel van deze mooie wereld heb kunnen zien. Maar er zijn voor mij ook plekken die ik nog niet heb gezien. Vandaag zet ik steden uit Europa op een rijtje waar ik graag een keer heen wil. Want binnen Europa hebben we ook heel veel bijzondere plaatsen. Vandaag een lijstje van steden:

1. Berlijn
2. Londen
3. Parijs
4. Glasgow
5. Praag
6. Rome
7. Kopenhagen
8. Stockholm
9. Lissabon
10. München

De foto is van de stad Porto die ik afgelopen september heb bezocht. Hele leuke en bijzondere stad! In het lijstje staan steden die ik nog graag zou willen bezoeken. Eigenlijk wil ik er een van dit lijstje het aankomende jaar bezoeken. Welke zouden jullie kiezen?

Liefs Jet

Leave a Reply

