JETELISA’s LIFE: Where I stand right now

Inmiddels is het alweer 2,5 maand geleden dat ik mijn enkel brak. En wat is het fijn dat ik gewoon weer vrijheid heb en alles weer zelf kan. Je komt er pas echt achter dat je zoveel kan als je helemaal mobiel bent. Als dat niet zo is heb je de hulp echt nodig. Ik ben in December heerlijk in Oostenrijk geweest en dat heeft me goed gedaan. Aan het begin van de vakantie liep ik met krukken en aan het eind helemaal zonder. Dat ging zo super snel. Maar in overleg met mijn ouders besloot ik toch naar een fysio te gaan omdat het nog dik was en pijn deed. Inmiddels loop ik al twee weken bij de fysio en het voelt al stukken beter. Het lopen gaat steeds makkelijker en dat is zo fijn. Met de fysio ga ik nu werken aan mijn herstel en zorgen dat ik over een tijdje weer zonder problemen kan hardlopen en hockeyen. Nu is mijn plan om 3x per week buikspieroefeningen te gaan doen en 2x in de week te gaan zwemmen. Er zit een zwembad bij mij om de hoek. Ik wil namelijk fit zijn en sporten want dat voelt goed. Hopelijk volgt er snel een bericht dat ik weer een stapje verder ben in mijn herstel. Hebben jullie nog tips voor me?

Liefs Jet

Leave a Reply

