JETELISA’s WEEK: #3 Week full of deadlines

IMG_1079 IMG_1096 foto 2 foto 1 foto

Op dit moment heb ik het heel erg druk met mijn studie. Voor degene die niet weten wat ik studeer (de meeste van jullie waarschijnlijk). Ik studeer Communicatie aan de hogeschool Inholland in Diemen. Ik zit nu in mijn tweede jaar en zit nu op de helft van jaar 2. Tentamenweken en deadlines zijn de drukste momenten in een periode en daar zit ik nu echt midden in. Ik heb 1 project in te leveren, 4 tentamens en een aantal portfolio’s. Ik had een druk weekje voor de boeg

Zondag

Op zondag kwam mijn tante en oom uit Amerika aan. Aan mij de taak om ze op te halen van Schiphol. Helaas hadden ze vertraging dus kwamen ze pas rond half 1 aan in Amsterdam. Die dag heb ik veel bijgekletst met mijn tante en hebben we ‘s avonds heerlijk met de familie bij Ron Blaauw gegeten.

Maandag

Op maandag had ik twee belangrijke portfolio’s in te leveren. Een beetje een dagje met stress dus. Gelukkig had ik eentje al voor het weekend afgemaakt dus dat was alleen een kwestie van inleveren. Het andere portfolio was een groepsproject en daar moesten we toch op het eind nog dingetjes in aangepast worden. Een beetje balen want ik hou er niet van om op het laatste moment nog zoveel te moeten doen. De rest van de dag heb ik geleerd voor het tentamen van dinsdag. Veel spannends gebeurt er niet.

Dinsdag

De dag van mijn eerste tentamen. Alleen deze was pas om 16:45, echt een mega zure tijd. Maar daar doe je helaas niks aan. Voor mijn gevoel ging het wel oké dus nu even afwachten, duurt meestal zo’n 2 tot 3 weken tot je het cijfer krijgt dus dat is wel erg lang. Tot aan het tentamen heb ik nog geleerd en toen ik thuiskwam heb ik lekker wat sushi bestelt want ik vond dat ik dat wel verdiend had (en stiekem had ik ook geen eten in huis en had ik geen zin om naar de supermarkt te gaan, haha) Ik heb lekker op de bank gezeten en tv gekeken.

Woensdag

Een vrij dagje midden in de week. Ik moest naar de fysio voor mijn enkel en daar is hij wat los gemaakt. Dat voelde wel super fijn en meteen een stuk minder stijf en stroef. Aankomende week mag ik weer en dat vind ik super fijn. In de middag reed ik heel even langs school want er moest nog een filmpje geëxporteerd worden. Het ging erg snel en dat bleek uiteindelijk niet goed gegaan te zijn…. Balen! We spraken de volgende morgen om half 10 af op school om het nog een keer te proberen.

Donderdag

Om half 10 zat ik met een vriendinnetje op school om ons filmpje nog een keer te exporteren en dat lukte gelukkig nu wel! Heel fijn, de docenten waren helaas nog niet helemaal tevreden met ons filmpje en nu moeten we nog dingen aan passen. Super balen.. Daarna moest ik nog shots opnemen voor ons andere filmpje dus op naar het Olympisch Stadion om daar onze laatste shots voor onze Corporate Story van SportWays op te nemen. Daarna kon ik lekker naar huis en heb ik lekker zalm gegeten. Even aanbakken in de pan met wat zoete aardappel uit de oven en een salade.

Vrijdag

Een lange dag met editten voor de boeg. We moesten ons hele filmpje van SportWays in elkaar gaan zetten. Van 10 uur ‘s ochtends tot ongeveer 5 uur ‘s middags zijn we bezig geweest. We zijn allemaal heel erg tevreden met het eindresultaat. Het kost alleen wel mega veel tijd om het in elkaar te zetten. Ik begon me steeds slechter te voelen en de verkoudheid kwam opzetten met hoofdpijn en van die nare pijnscheuten erbij. Ik heb ook bijna niks gegeten en ben vroeg mijn bed in gegaan. Geen leuke vrijdagavond dus.

Zaterdag

De dag stond ik het teken van leren, leren en nog eens leren aangezien ik maandag weer een tentamen heb. Dus er moest geleerd worden. Ik heb wel een beetje uitgeslapen maar ben daarna wel de boeken in gegaan want dat was echt nodig. Tot een uur of 5 heb ik geleerd en toen kwam ook mijn nieuwe buddy binnen. Ik had een CamelBak Chute waterfles besteld omdat ik gek wordt van het kopen van plastic flesjes water, super zonde van mijn geld. En nu heb ik een nieuwe waterfles die ik gewoon steeds kan vullen. Ik had eerst een bobble maar die is helaas een beetje gesneuveld. Ik ga mijn CamelBak overal mee naar toe nemen want een van mijn goals is 2 liter water per dag drinken. In de avond was het tijd om heerlijk bij te kletsen met mijn beste vriendinnetje bij Barca in Amsterdam. Met wijn en lekkere hapjes hebben we heerlijk bijgekletst en dat was ook zeker nodig. Rond half 1 was ik pas thuis. We hadden veel te bespreken!

See you next Sunday!

Liefs Jet

 

Leave a Reply

