THE PERFECT SUNDAY

Dingen moeten vind ik vreselijk. Vandaag was zo’n dag dat niks hoefde. Een totale chill dag waar ik voor mezelf besloten had dat ik alleen maar dingen hoefde te doen die ik wilde doen. Dat kwam er op neer dat ik de dag begon met heerlijk uit te slapen. Het is tenslotte nog steeds vakantie. En vakantie is heerlijk. Dus geniet ik er nu nog even van! Verder heb ik lekker geluncht en buiten op de veranda heb ik heerlijk mijn boek gelezen. Ik lees niet veel maar lezen is voor mij pure ontspanning. Ik lees op dit moment een boek over de Vietnamoorlog, een onderwerp wat mij al heel lang interesseert. En het boek is zo goed maar wel intensief, heel veel om op te nemen. Dus ik heb op meerdere momenten mijn boek weggelegd en later weer gepakt. De zon was ook aanwezig maar helaas ben ik wel verbrand…. Bummer! Het gaat dan opeens ontzettend hard! De dag werd geëindigd met een heerlijk dinner. Een voorgerecht met zalm, en pasta met garnalen, delicious! Kortom een heerlijke dag waar ik niks moest. Hebben jullie ook wel eens zo’n dag?

Liefs Jet

20140817-224909-82149667.jpg

20140817-224910-82150528.jpg

20140817-224911-82151163.jpg

Leave a Reply

