JETELISA’s SHOPPING: I love home stuff

foto 3 foto 2 IMG_1122

Sinds ik op mezelf woon ben ik steeds meer geïnteresseerd in spulletjes voor in huis. Dat krijg je als je je eigen plekje hebt in Amsterdam. Shame on me, ik woonde er net een week en toen brak ik mijn enkel… Balen. Toen heb ik weer een week of 5 bij mijn ouders gewoond. Maar op een gegeven moment kon ik met krukken en al weer naar mijn eigen stekkie in Amsterdam. Het was niet altijd even praktisch maar gelukkig is alles gelijkvloers in mijn huis. Nu ben ik weer gipsloos en dat is heerlijk. Ik was sinds 25 oktober al niet meer echt de stad in geweest om even langs de winkels te lopen. En dus nam ik het er van afgelopen vrijdag. Ik trotseerde de kou en ging in mijn eigen tempo lekker wandelen (ook is lopen goed voor mijn herstel dus dat was nog een excuus erbij ;P). Qua kleding vond ik het helemaal niks, al die SALE komt me echt een beetje mijn neus uit inmiddels. Kom maar op met die nieuwe dingen, niet dat ik die nu al aan wil aangezien de kou weer gaat komen maar toch!

Maar terugkomend op de dingen die ik uiteindelijk wel gekocht heb voor in huis. Ik kocht eerst wat bij Urban Outfitters, Dit is eigenlijk niks wat te maken heeft met home spulletjes maar ik zag het en wilde het meteen hebben. Voor de hardlopers onder ons dit is een boekje waarin je al jouw runs, tussentijden, blessureleed en week per week runs bij kunt houden. Helaas kan ik nog niet rennen maar als ik dat weer kan ben ik zeker van plan dit te gaan gebruiken! Dan kan ik echt zien of ik sneller word en hoe ik dat dan gedaan heb. Als ik het boekje in gebruik neem zal ik er zeker nog meer over gaan vertellen. Mijn laatste stop was de Sissy-Boy in de Utrechstestraat. Dat vind ik zo’n leuke winkel en daar hebben ze zoveel leuke dingetjes voor in huis. Ik kocht uiteindelijk 2 dingetjes. Een marmeren onderzetter. Ik wist al precies waar ik hem wilde hebben en dat toen ik hem daar neerlegde pakte het precies uit zoals ik wilde. Het tweede dingetje was een schaaltje in japanse stijl die ik gebruik voor al mijn everyday sieraden. Ik was nog op zoek naar zoiets en dit was precies wat ik zocht. Ook met de kleuren die ik leuk vond en super praktisch want je doet ze er ‘s avonds in en ‘s ochtends haal je ze er weer uit. Zo weet je altijd dat ze daar zijn. Hebben jullie de laatste tijd nog leuke dingen voor in huis gekocht?

Liefs Jet

Leave a comment